Hello,
what are you looking for?

Results

INVESTOR RELATIONS

The Investor Relations area, dedicated to Investors and Stakeholders, offers constantly updated financial information related to Bialetti Industrie S.p.A. From the menu it is possible to access a series of documents of an economic-financial, organizational, strategic and corporate governance nature. For the dissemination and storage of Regulated Information, Bialetti Industrie S.p.A. has chosen to use the 1INFO system (www.1info.it), authorized by CONSOB and managed by Computershare S.p.A. with registered office in Milan, via Lorenzo Mascheroni 19..

Comunicati stampa finanziari - 2014

Per la diffusione delle informazioni regolamentate, Bialetti Industrie S.p.A. si avvale del circuito SDIR – NIS gestito da BIt Market Services S.p.A., Società del Gruppo London Stock Exchange, avente sede in Milano - Piazza Affari, 6 (autorizzata da CONSOB ai sensi dell’art. 113 – ter, comma 4, lett.a), del d. lgs. n. 58/98).

Per il mantenimento delle informazioni regolamentate pubblicate, Bialetti Industrie S.p.A. ha aderito al meccanismo di stoccaggio centralizzato, denominato “1Info” consultabile all’indirizzo www.computershare.it, gestito da Computershare S.p.A. con sede legale in Milano e autorizzato da CONSOB con delibera n. 18852 del 9 aprile 2014.